FAQ
Algemeen
Hoe kan ik contact opnemen met de organisatie?
Voor vragen over tickets kun je contact opnemen via tickets@rotterdam2026.com. Voor algemene vragen kun je contact opnemen via info@tigevents.nl
Hoe kom ik bij de WK turnen in Rotterdam?
De WK turnen 2026 vinden plaats in Rotterdam Ahoy. Meer informatie over de bereikbaarheid volgt binnenkort. Houd onze website in de gaten.
Hoe kan ik vrijwilliger worden bij de WK turnen 2026?
Houd onze website en socials in de gaten voor meer informatie over vrijwilligerswerk tijdens de WK turnen.
Wat zijn de mogelijkheden voor VIP & hospitality?
De mogelijkheden voor VIP en hospitality tijdens de WK Turnen kun je vinden in de hospitality brochure via deze link.
tickets
Wat voor type tickets zijn er?
- 1e en 2e rang
- Sessie tickets voor de kwalificaties
- Sessie tickets voor de finales
- Passe-Partouts voor alle sessies
- Passe partouts voor alle finale sessies
- Mindervalide tickets
- VIP tickets
- Kids tickets
Ik heb problemen tijdens het bestellen van ticket(s), wat moet ik doen?
Mochten er zich problemen voordoen tijdens of na het plaatsen van een bestelling kan je contact opnemen met tickets@rotterdam2026.nl
Welk vak zit ik met een VIP-ticket?
In het VIP-pakket zijn tickets geplaatst in vak A.
Kan ik zelf een stoel kiezen?
Bij het bestellen van tickets kan je een vak kiezen. De stoelen zullen later toegewezen worden in dit vak, waarbij er rekening gehouden wordt met dat tickets binnen een order bij elkaar geplaatst worden.
Ik heb alleen een bevestiging ontvangen, wanneer ontvang ik mijn tickets?
De tickets zullen uiterlijk 2 weken voorafgaand van het evenement per mail opgestuurd worden. Heb je geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met tickets@rotterdam2026.nl
Kan ik als mindervalide een sessie bezoeken?
Ja, dat kan! Ahoy heeft gelimiteerd plekken voor mindervalide supporters. Deze plekken bevinden zich op de omloop. De plekken zijn alleen toegankelijk voor supporters die afhankelijk zijn van een rolstoel en geen plaats kunnen nemen op de reguliere tribune.
Het mindervalide ticket is geldig voor twee personen. Dit houdt in dat er per mindervalide, één begeleider mee kan.
Kan ik mijn reeds gekochte kaart annuleren?
WK turnen neemt geen aankopen retour. De voorwaarden van de organisatie van de WK turnen zijn: bij afgelasting, het staken, niet doorgaan of afronden van een wedstrijd kan de organisatie van de WK turnen niet aansprakelijk worden gesteld. De kosten van het entreegeld worden niet vergoed.
Kan ik wisselen van sessie nadat ik een ticket heb gekocht?
Nee, het is niet mogelijk om van sessie te wisselen nadat je een ticket hebt gekocht. Je bestelling is definitief.
Kan ik wisselen van vak (zitplaats / zone)?
Nee, het wisselen van vak is niet mogelijk. De gekozen vakindeling staat vast na aankoop.
Wat moet ik doen voordat ik afreken?
Controleer je bestelling zorgvuldig voordat je afrekent. Kijk goed naar:
- De gekozen sessie
- Het vak / de zitplaats
- Het aantal tickets
- Je persoonsgegevens
Na betaling kan de bestelling niet meer worden aangepast.
Hoe wordt mijn ticket gescand?
De scanner kan uw (mobiele) ticket(s) direct van je telefoon scannen.
Kan ik mijn ticket(s) doorverkopen?
Kaarten mogen alleen via de officiële verkoopkanalen worden gekocht en zijn alleen overdraagbaar aan directe familie en vrienden. Als je een kaartje doorverkoopt dien je de koper te wijzen op het feit dat hij/zij zich aan de Algemene Voorwaarden dient te houden.
WK turnen heeft momenteel geen officiële doorverkoop kanalen. Het kopen van een ticket via een doorverkoopkanaal is geheel voor eigen risico. De organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele nepkaarten.
Is er een limiet op het aantal tickets dat ik kan bestellen voor elke sessie?
Voor iedereen geldt een maximaal van 30 tickets per order, per type ticket.
Voor welke leeftijden geldt een kids ticket?
Een kids ticket is geldig voor kinderen van 4 t/m 12 jaar. Het kind moet op de dag van het bezoek aan het event deze leeftijd hebben. De leeftijd wordt bepaald op basis van de bezoekdatum, niet de aankoopdatum.
Worden tickets uit dezelfde bestelling bij elkaar geplaatst?
Ja, tickets die in één bestelling zijn gekocht, worden bij elkaar geplaatst.
Het is niet mogelijk om tickets uit verschillende bestellingen naast elkaar te plaatsen. De plaatsing gebeurt geautomatiseerd en de organisatie plaatst geen orders handmatig naast elkaar.